Zamat
Zamat
A Zamat egy olyan fermentált, egészségtudatos italokat és élelmiszereket magába foglaló márka, melyet teljes egészében az Aero Marketing csapata keltett életre, a márkanévtől kezdve az arculattervezésen keresztül a kész termékfotók megszületéséig.
Partnerünk izgalmas feladattal keresett meg minket: egy olyan márka létrehozását bízta ránk, amely országszerte mind kávézók hűtőpultjaiban, mind élelmiszer üzletláncok polcain is megállja a helyét, idővel egyre nagyobb ismertséget kivívva magának. A márka tulajdonosa egy kezdetleges arculattal érkezett hozzánk, a közös munka pedig az új márkanév megalkotásával kezdődött: a folyamat során figyelembe kellett vennünk a leendő célcsoport igényeit és körülményeit, amiből a potenciális vásárlók kerülnek majd ki, a tulajdonos hosszú távú céljait a márkával, illetve az is fontos szempont volt, hogy esetlegesen külföldi környezetben is megállja a helyét a márkanév, és legyen frappáns, többletjelentéssel bíró: hosszas ötletelés után így született meg a Zamat!
Ezután a partnerrel folyamatos kapcsolattartás mellett történt az arculat megtervezése, ahol az jelentette a kihívást, hogy egy egységes arculatot kapjanak mind az italok, mind az ételek, de mégis tudatosuljon a fogyasztókban, hogy a termékek egy márkához tartoznak.
Az arculat finalizálása után következett a partner által biztosított tárolóedényekre való matricák gyártása, ahol szintén több opciót kínáltunk az igények megfelelő kielégítésére: a tulajdonos választhatott papír, illetve vinyl alapú matricák között. Ezt próbanyomtatási fázis követte, majd néhány palack kézzel történő felcímkézése, végül pedig a termékfotózás, amely területen szintén teljes körű szolgáltatást nyújtunk partnereinknek. Profi felszereléseinkkel elkészítettük a fotókat, majd az utómunkázást követően olyan minőségben adtuk át a termékfotókat, melyek megállják helyüket katalógusban, valamint weboldalon, webshopban is.